پیروز مطلق جنگ تحمیلی هشت ساله بودیم

امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی گفت: ما در جنگی پیروز شدیم که همه کشورهای عربی و غربی از دشمن بعثی حمایت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ دوم ستاد «عباس عظیمی» امروز در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس یگان های مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن درس فراموش نشدنی از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفت، اظهار داشت: جنگ تحمیلی برگ زرین تازریخ چند هزار ساله ایران است.

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با نعمت ولایت و پشتیبانی آحاد مردم و نیز وحدت نیروهای مسلح در کشور توانستیم پیروز مطلق جنگ باشیم و دشمن درس فراموش نشدنی از ملت بزرگ و قهرمان ایرانِ اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفت.

به گفته وی دفاع مقدس جای اکتشافات زیادی دارد و ما هر سال می‌توانیم با واگویی جدید از این گنج عظیم نهایت استفاده را بکنیم.

امیر عظیمی اضافه کرد: ما در جنگی پیروز شدیم که همه کشورهای عربی و غربی از دشمن بعثی حمایت می‌کردند، اما به لطف خدا، نعمت ولایت و پشتیبانی مردم و وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح توانستیم پیروز شویم.

وی هدف دشمنان از شروع جنگ تحمیلی با ایران را ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: اما به فضل الهی نتیجه عکس داد و این انقلاب شکوهمند روز به روز تثبیت و قدرتمندتر شد و مهم‌تر از آن دنیا پیام جمهوری اسلامی ایران را در هشت سال دفاع مقدس شنید و انقلاب ما به جهان صادر شد.

امیر عظیمی افزود: امروز به پشتوانه هدایت‌های مقام معظم رهبری، رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم و این اقتدار نتیجه فداکاری‌های کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس جان‌ خود را فدای ایرانِ اسلامی کردند.

کد خبر 969834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha