وضعیت ۲۵ بیمار کرونایی در کردستان وخیم اعلام شد

فرزین رضاعی با اشاره به بستری بودن ۹۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان کردستان، وضعیت ۲۵ بیمار را وخیم اعلام کرد.

فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر 93 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان کردستان بستری هستند که از این تعدادا حال 25 بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

وی به تفکیک بیماران در شهرستانهای استان پرداخت و گفت: از 93 بیمار کرونایی استان 53 مورد در سنندج، هفت بیمار در سقز، 9 بیمار در مریوان، چهار بیمار در قروه، سه بیمار در بیجار، هفت بیمار در کامیاران، یک بیمار در دیواندره، هشت بیمار در بانه و یک بیمار در شهرستان دهگلان بستری است.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول 24 ساعت گذشته 25 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی و دو بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون 446 نفر جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد 157 نفر مربوط به شهرستان سنندج بوده است.

 

رضاعی خواستار رعایت فاصله اجتماعی توسط شهروندان شد و بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و شستشوی دست‌ها باید همچنان مورد توجه مردم باشد تا شاهد قطع زنجبره این ویروس در استان کردستان و سایر نقاط کشور باشیم.

کد خبر 969846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha