حضور گروه های جهادی برای آموزش مهارت های زندگی و شغلی در زندان های فارس

ابراهیمی گفت: حضور گروه های جهادی برای آموزش مهارت های زندگی و شغلی در زندان های استان فارس با هدف کاهش جرم در جامعه، پیشگیری از بازگشت مجدد و توانمندسازی زندانیان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در بازدید از زندان مرکزی شیراز با حضور فرمانده انتظامی فارس گفت: هدف اصلی سازمان زندان ها،  بازگشت مطلوب زندانیان به جامعه و خانواده پس از اصلاح و تربیت است.

مدیر کل زندان های فارس افزود: انجام امور فرهنگی برای اصلاح و تربیت زندانیان و برخورداری از جامعه بهتر از اولویت های اصلی زندان های فارس است.  

وی اضافه کرد: بر این اساس از گروه های جهادی برای آموزش مهارت های زندگی و شغلی در زندان های استان تداوم دارد تا ضمن بازپروری زندانیان، برای کاهش جرم در جامعه، پیشگیری از بازگشت مجدد و توانمندسازی زندانیان نیز اقدامات موثری به انجام برسد.

سردار «رهام بخش حبیبی»، نیز در این بازدید با تشکر از اقدامات انجام شده در زندان مرکزی شیراز گفت: توجه به کرامت انسانی در اصلاح اشخاص نقش مهمی دارد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: تعامل نیروی انتظامی فارس با سازمان زندان ها مطلوب است و این تعامل منجر به کسب نتایج مطلوب در جامعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام جامعه ر کنار سازمان ها برای بازگشت موفق زندانیان به جامعه باید تلاش کنند و نیروهای زندان در این میان مسئولیت بیشتر و مهم تری بر دوش دارند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی مطلوبی که در زندان مرکزی شیراز به انجام می رسد، منجر به ایجاد فضای فرهنگی شده که نتایج مثبتی در کاهش جمعیت کیفری و ارتکاب مجدد جرم در جامعه دارد.

کد خبر 969872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha