شناسایی بیش از ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در یزد

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی بیش از ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در یزد خبر داد.

«ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از شناسایی بیش از صد بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که از این تعداد ۳۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی ادامه داد: از بیماران بستری‌شده جدید در بیمارستان‌ها، ۳۱ بیمار در شهرستان یزد، شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر و خاتم هر کدام ۲ بیمار و شهرستان‌های اردکان و بهاباد هر کدام یک بیمار جدید بستری‌شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: بدین ترتیب مجموع مبتلایان قطعی شناسایی‌شده از ابتدای اسفند تا امروز، به شش هزار و ۷۸۷ بیمار رسید.

سلمانی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم در وضعیت قرمز، شهرستان یزد در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های اشکذر، تفت، میبد، ابرکوه، مهریز در وضعیت زرد و شهرستان‌های بافق، اردکان و بهاباد در وضعیت سفید قرارگرفته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ازجمله، استفاده از ماسک، شست و شوی دست و رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از حضور در تجمعات تأکید کرد.

کد خبر 969967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha