عظمت شهید «کاوه» به دلیل ارتباط معنوی با ولی فقیه زمان بود

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه عظمت شهید «محمود کاوه» به دلیل ارتباط معنوی با ولی فقیه زمان بود، گفت: تقدیم ۴۴ شهید در عملیات کربلای ۲ از افتخارات خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از سرایان، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» شامگاه (۱۹ مرداد) در یادآور شهید «محمود کاوه» که در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور خانواده این شهید در جوار مزار شهدای گمنام شهر سرایان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای عملیات کربلای ۲ اظهار داشت: تقدیم ۴۴ شهید در این عملیات از افتخارات خراسان جنوبی است که در راس آن شهید والامقام سپهبد محمود کاوه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیاز است تا در مکتب شهید سلیمانی و کاوه جوانانی را تربیت کرد تا زمینه ظهور امام زمان (عج) شوند، افزود: مراسم اربعین حسینی کار بزرگ شهدا است که مسیر ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند و ظهور امام زمان (عج) نیازمند مقدمه سازی است.

 

وی الگوگرفتن و معرفت بیشتر امام حسین علیه السلام و قیام حسینی را از مقدمات زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) توصیف کرد.

 

حجت الاسلام «علی اکبر سنجری» امام جمعه سرایان هم در این مراسم معنوی، استمرار مسیر شهدا را باعث ثبات قدم بودن در مسیر انقلاب توصیف کرد و بیان کرد: امروز اگر ابهت و اقتدار داریم به برکت حضور و وجود شهید سلیمانی و دیگر شهدا است.

 

وی افزود: امروز همه باید این موضوع را بفهمند که منشا عزت و برکت انقلاب اسلامی چیست و اینکه عزت و اقتدار نتیجه سازش‌ها نبوده و قطعا از برکت موضع گیری‌های انقلابی است.

 

سنجری پیام این یادواره و یادواره های شهدا را علی رغم همه مشکلات، استواری در مسیر و عدم سازش در مقابل ترامپ و امثالش عنوان کرد.

 

در این مراسم خواهر شهید کاوه به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید کاوه پرداخت.

 

شهید محمود کاوه در عملیات کربلای ۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

 

کد خبر 970022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha