بررسی و رفع مشکلات قضایی، در سفر رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری

آیت الله رئیسی حضور در استان چهارمحال و بختیاری را فرصتی مغتنم خواند و گفت: این سفر با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضایی استان انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» امروز (پنجشنبه ۲۰ شهریور) در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری و در فرودگاه شهرکرد، حضور در این استان را فرصتی مغتنم خواند و گفت: این سفر با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضایی استان انجام گرفته است.

 

رئیس قوه قضاییه بابیان اینکه طی چند روز گذشته گروه های تخصصی مسائل مختلف قضایی مردم و همکاران این قوه در استان را شناسایی کرده اند، افزود: گزارش هایی از مشکلات مردم و دستگاه های قضایی و اداری استان تدوین شده که در این سفر به آن ها رسیدگی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی مسئولان عالی قضایی کشور در جهت رفع مشکلات استانی و شهرستانی و ارتباط مستقیم با مردم است، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شرایط شیوع کرونا نمی توانیم دیدارهای با جمعیت بالا داشته باشیم اما با تعدادی از مردم دغدغه مند استان دیدار می کنیم.

 

حضور در شورای اداری استان، دیدار با مسئولان قضایی استان و دیدار با جمعی از کشاورزان استان از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 970056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha