۱۰ تعاونی عشایر خراسان جنوبی تامین مالی شدند

عصمتی پور گفت: با کمک بلاعوض نیم میلیارد تومانی استاندار خراسان جنوبی ۱۰ تعاونی عشایر استان توانمند می شوند.

«مهدی عصمتی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: تشکل های عشایری سرمایه این مرزداران عزیز است که باید تقویت شوند.

 

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه عشایری استان افرادی سختکوش و متدینی هستند، گفت: این عشایر سهم به سزایی در تولیدات دامی و برقراری امنیت این استان دارند.

 

عصمتی پور از کمک بلاعوض استاندار خراسان جنوبی به جامعه عشایری استان خبر داد و افزود: با کمک استاندار خراسان جنوبی 500 میلیون تومان برای توانمندسازی و تامین نهاده های دامی شرکت های تعاونی عشایری به تشکل های عشایری استان پرداخت می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تشکل های عشایری بایستی به موقع نهاده های عشایری را خریداری کنند، گفت: تشکل ها، سرمایه های عشایری هستند چراکه زمانی که ضعیف هستند، نمی توانند نهاده های دامی را تامین کنند.

 

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های تولیدی و فرآوری محصولات عشایر استان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا فرآوری محصولات عشایری را انجام و صندوق های خرد زنان عشایر را حمایت کنیم.

 

عصمتی پور در پایان گفت: با کمک بلاعوض نیم میلیارد تومانی استاندار خراسان جنوبی 10 تعاونی و یک اتحادیه عشایر استان خراسان جنوبی توانمند می شوند.

کد خبر 970057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha