اهداء ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار سهم کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر اهداء شد.

« سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران اظهار کرد: کمک به افراد کم برخوردار و توجه به افراد نیازمند از جمله برنامه های مهم کانون مساجد است که بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر جهت عمل به همین مسئولیت‌های اجتماعی تهیه و توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر مازندران در ادامه با اشاره به هزینه این بسته ها گفت: هزینه هر یک بسته لوازم التحریر جهت تامین بسته های کمک مومنانه مبلغ 70هزار تومان برای هر بسته بوده است.

 

وی بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 30 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر اهداء شد.

 

هاشمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در ماه رمضان، در دهه امامت و ولایت و ماه محرم امسال با کمک خیران بسته های مختلف کمک معیشتی در بین خانواده‌های جامعه هدف و افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: نهضت کمک مومنانه همزمان با شیوع کرونا با فرمان رهبری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تلاش شده است تا دریایی از رحمت و مهربانی به سمت خانواده های نیازمند سرازیر شود.

 

مدیرمسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در پایان گفت: تعداد 30 بسته لوازم‌التحریر هم توسط کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر  و پایگاه های مقاومت مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر و خیران همزمان با سال تحصیلی تامین و در بین افراد و جامعه هدف توزیع شد.

کد خبر 970075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha