مصوبات شورای عالی آب با دقت اجرایی شود

حجت الاسلام رئیسی بر اجرای دقیق مصوبات شورای عالی آب تاکید کرد و گفت: دولت باید مسائل و مشکلات مربوط به آب را که یکی از محوری ترین مسائل این منطقه است بررسی و پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» امروز (پنجشنبه ۲۰ شهریور) در دیدار جمعی از مردم و خانواده شهدای روستای شیخ شبان چهارمحال و بختیاری که روستای نمونه ایثارگری کشور است، شهدای این روستا را افتخاری بزرگ برای انقلاب خواند و گفت: آثار و برکات این شهدا نه تنها ایران اسلامی بلکه همه جهان را فراگرفته است.

 

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه خون شهدای این مرز و بوم در ادامه راه خونین کربلا است، افزود: هرگز کسی نمی تواند ثمره خون این شهدای والامقام را نادیده بگیرد و آثار آن رشادت ها روز به روز آشکارتر می شود.

 

وی مسائل مربوط به آب را از دغدغه های مهم مردم استان چهارمحال و بختیاری خواند و اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری از استان های پرآب کشور است و تاکنون برکات بسیاری را نیز نصیب دیگر استان های کشور کرده است.

 

حجت الاسلام رئیسی بر اجرای دقیق مصوبات شورای عالی آب تاکید کرد و ادامه داد: دولت باید مسائل و مشکلات مربوط به آب را که یکی از محوری ترین مسائل این منطقه است بررسی و پیگیری کند.

 

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه دستگاه قضایی بر اجرای دقیق قانون در مسئله آب نظارت می کند، تصریح کرد: موضوع آب یکی از محورهای سفر مسئولین عالی قضایی به چهارمحال و بختیاری است و این موضوع با حضور مسئولین استانی بررسی می شود.

 

وی با اشاره به مشکلات مردم روستای شیخ شبان در خصوص اراضی کشاورزی، تاکید کرد: اگر در این حوزه ها حکم و رای صادر شده است باید توسط دستگاه های متولی پیگیری و اجرا شود.

 

حجت الاسلام رئیسی طرح مشکلات مردم روستای شیخ شبان در شورای حفظ حقوق بیت المال را نوید داد و گفت: درخواست های مردم این منطقه کاملا قانونی است و نباید رسیدگی به این مشکلات طولانی شود.

 

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات مردم این منطقه با اختیارات استانی رفع می شود و اگر مشکلی نیازمند اختیارات کشوری باشد در این قوه بررسی و پیگیری می کنیم.

 

کد خبر 970118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha