دستگاه های برگزیده استان یزد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

دستگاه های برگزیده استان یزد در جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار یزد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای اداری استان یزد امروز با حضور استاندار یزد با معرفی  دستگاه های برگزیده جشنواره شهید رجایی برگزار شد.

سید محمد حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این نشست گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سه سطح کشوری، دستگاهی و استانی برگزار می شود که امسال حدود 20 نفر کارشناس ارزیابی برای استان انتخاب کردیم که دستگاه های برتر را شناسایی کردند.

وی افزود: در مجموع 53 دستگاه در فرآیند شرکت کردند که علی رغم اجبار برخی از دستگاه ها مانند بانک ها و بیمه ها در این ارزیابی شرکت نکردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: تمامی فرایندها بر اساس سامانه تسما است که در دوسطح شاخص های اختصاصی و عمومی مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی پور بیان کرد: در سال ۹۸ به لحاظ شاخص های عمومی متاسفانه میانگین نسبت به سال ۹۷ کاهش داشت و شاخص های اختصاصی نیز افزایش پیدا کرد.

در ادامه این مراسم نیز اسامی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی اعلام شد که به شرح زیر است:

دستگاه های برگزیده در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی شامل اداره کل آموزش و پرورش یزد در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛ اداره کل هواشناسی در گروه تولیدی و خدماتی؛ شرکت توزیع نیروی برق در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی؛ اداره کل امور اقتصادی و دارایی در گروه عمومی و قضایی انتخاب شدند.

دستگاه های برگزیده در بالاترین میزان درصد رصد امتیاز دوساله در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و مدیریت حج و زیارت و همچنین دستگاه های برگزیده در اقدامات برجسته در راستای اولویت توسعه ای استان نیز اداره کل راه آهن، اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره امور مالیاتی استان انتخاب شدند.

دستگاه های دریافت کننده اولین جایزه دولت الکترونیک در استان یزد نیز اداره کل پزشکی قانونی و تندیس ویژه بابت تلاش های موثر دستگاه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و سلامت و بهداشت استان نیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید صدوقی یزد انتخاب شدند.

کد خبر 970129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha