نیاز به حرکت جهادی برای پرداخت تسهیلات به کارگاه های آسیب دیده از کرونا در شیراز

امیری گفت: برای پرداخت تسهیلات به کارگاه های آسیب دیده از کرونا به حرکت جهادی تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان شیراز نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (پنج شنبه 20 شهریور) در ششمین نشست کارگروه اشتغال شهرستان شیراز در سال ۹۹ با اشاره به لزوم رسیدگی به کارگاه های آسیب دیده از کرونا گفت: برای پرداخت تسهیلات به کارگاه های آسیب دیده از کرونا به حرکت جهادی تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان شیراز نیاز داریم.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: برای تحقق این امر لازم است تا بانک اطلاعات کارگاه‌های آسیب دیده از کرونا تشکیل شود دستگاه های اجرایی مشکلات پرداخت تسهیلات اشتغال زایی توسط بانک‌ها را شناسایی کرده و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری شیراز گزارش کنند.

وی اضافه کرد: لازم است تا به اشتغال در روستاها و محله های کم برخوردار شیراز مانند «سعدی» توجه شود و عملکرد شهرداران، بخشداران، دهیاران، یاوران شورا و دفاتر تسهیلگری در این حوزه نقش بسزایی دارد.

امیری تاکید کرد: بانک ها باید در زمینه پرداخت حداکثری تسهیلات به کارگاه های آسیب‌دیده از کرونا و مددجویان کمیته امداد جدیت و اهتمام داشته باشند.

 

کد خبر 970260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha