استکبار به دنبال عادی سازی توهین به مقدسات مسلمان است

آیت الله خاتمی با محکوم کردن توهین نشیه فرانسوی، این اقدام را توطئه دشمنان اسلام برای عادی سازی توهین به مقدسات اسلام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم استان نسبت به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم در محل مسجد جامع زنجان اظهار کرد: توطئه های دشمنان برعلیه اسلام در طول تاریخ برای ضربه زدن به وحدت مسلمانان است.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه اهانت های اخیر در راستای این قبیل توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد در مقابله با توطئه های دشمنان متحد شوند.

 

وی با تاکید براینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتارهایی هستند، ادامه داد: مسلمان هرگز در برابر توهین به مقدسات خود سکوت نخواهند کرد.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال عادی سازی توهین و یاغی گری هستند، اظهار کرد: مسلمانان هرگز اجازه شکل گیری چنین امری را به دشمنان نخواهند داد.

 

به گفته آیت الله خاتمی، توهین به مقدسات مسلمانان نشان از زبونی و اضمحلال دشمنان در برابر منطق و گسترش اسلام در جهان است.

 

امام جمعه زنجان بر ضرورت برخورد دشمنانه با این رفتارها گفت: هوشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست.

 

مردم پایتخت شور و شعور حسینی ضمن محکومیت این اقدام سخیف نشریه فرانسوی، با در دست داشتن پلاکاردهایی مراتب نفرت و  انزجار قلبی خود از اهانت وقیحانه به کلام الله مجید و ساحت قدسی حضرت رسول اعظم(ص) در کشورهای غربی را اعلام و سکوت ذلت بار به بهانه آزادی بیان سیاست بازان فرانسوی را نیز محکوم کردند.

کد خبر 970301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha