آماده سازی ۸۰ بسته معیشتی توسط کانون آیت الله گلپایگانی برای توزیع بین محرومان

اردشیری از آماده سازی ۸۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی برای توزیع بین محرومان خبر داد و گفت: این اقلام با حمایت های خیرین و مردم جمع آوری شده است.

«منصور اردشیری لردجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جوانان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی ۸۰ بسته معیشتی را برای توزیع بین نیازمندان آماده کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: در این امر ارزشمند ۸۰ بسته کمک معیشتی به ارزش حدود ۸۰ میلیون ریال، شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی تهیه و با کمک جوانان کانون بسته‌بندی شد.

 

وی ابراز کرد: این بسته‌های معیشتی به همت جوانان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی شهر لردگان بین خانواده‌های محروم که از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

 

اردشیری لردجانی هدف از حضور فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان برای کمک به نیازمندان را لبیک به فرمایشان رهبر انقلاب در خصوص رزمایش مواسات اعلام کرد و افزود: خیرین و مردم مشارکت ویژه ای برای تهیه اقلام معیشتی انجام دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی ادامه داد: جوانان این کانون برای کمک به خانواده های نیازمند به صورت خودجوش در مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان حاضر می شوند.

 

کد خبر 970314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha