سالمندان  و افراد دارای بیماری‌ زمینه‌ای در ساعت اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: با توجه به احتمال تجمع در ساعات پایانی انتخابات، سالمندان و افراد دارای بیماری‌ زمینه‌ای در ساعت اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

«غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: رای‌دهندگان حتما باید ماسک، دستکش و خودکار شخصی برای اخذ رای همراه داشته باشند.

 

وی افزود: افراد پس از ترک محل اخذ رای پس از ضدغفونی خودکار، دست‌های خود را با آب و صابون بشویند و ماسک‌های یکبار مصرف خود را در سطل زباله بیندازند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در شهرستان، توجه به رعایت مسایل و پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله حداقل یک و نیم تا ۲ متر در صف های اخذ رای و عدم تجمع در درب و محل های اخذ رای باید حتما مورد توجه باشد.

 

منصوری تصریح کرد: برابر هماهنگی های صورت گرفته در شعب اخذ رای، کسی نباید بدون ماسک وارد شود و عوامل اجرایی هر ۶ ساعت یک بار ماسک خود را تعویض کنند و مرتب دست‌های خود را با آب و صابون بشویند.

 

وی گفت: رای دهندگان  از به همراه داشتن کودکان در محل اخذ رای حتما خودداری کنند، چرا که کودکان نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی  را رعایت کنند و خطر ابتلا به کرونا برای آن‌ها وجود دارد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: هواداران نامزدهای انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی از برگزاری هر نوع آیین جشن و شادمانی بعد از انتخاب هر یک از نامزدهای مورد نظر اجتناب کنند.

 

کد خبر 970371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha