مشکلات اقتصادی برخواسته از ضعف مدیریتی و نظارتی است

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مدیریت و نظارت بر اقتصاد تقویت شود، گفت: مشکلات اقتصادی برخواسته از ضعف مدیریتی و نظارتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم محکوم کرد و بیان داشت: توهین به پیامبر را از ناحیه هر کسی را محکوم می کنیم؛ توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم توهین به ادیان الهی است.

 

امام جمعه زاهدان همچنین سکوت مجامع  بین المللی را محکوم کردند، ادامه داد: سکوت مجامع بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و در مقابل برخی از مفسدان پرچم بلند می کنند و در برابر این اهانت سکوت کرده اند محکوم می کنیم.

 

محامی یادآور شد: آنها با توهین به پیامبر نشان دادند که اسلام زنده است و رو به رشد است و نیز رشد اسلام خواهی و اسلام گرایی را نشان داد.

 

وی در ادامه سخنان خود به برقراری ارتباط امارات با رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و افزود: برقراری با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلام است البته جبهه مقاومت با هم متحدتر می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دولت امارات سبب شد که رزمندگان اسلام و رهبران فلسطین با هم متحد شوند و رابطه مستحکم تر در جبهه مقاومت شکل می گیرد.

 

محامی در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به اینکه اگر سیستم اداری شفاف باشد زمینه فساد کمتر می شود، گفت: پرونده های مفاسد اقتصادی به سرعت رسیدگی کنید و مجازات ها عادلانه باشد تا حالت بازدارندگی در فساد در کشور ایجاد شود.

 

وی افزود: کاهش ارزش پول، تورم و گرانی، رشد سرسام آور قیمت های اجناس به ویژه خودرو، مشکلات اقتصادی است که برخواسته از ضعف مدیریتی و نظارتی است.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: البته از تحریمها غافل نیستیم و تحریمها علیه کشورمان سهمی در مشکلات اقتصادی دارند اما تدبیر درست را دنبال کنیم به مراتب وضع ما بهتر خواهد بود.

 

محامی با بیان اینکه مشکلات مردم در استان با تدبیر و مدیریت قابل حل است، تصریح کرد: دستگاه های نظارتی، نظارت بیشتر بر توزیع گاز مایع در استان داشته باشند.

 

کد خبر 970407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha