مسئولان اگر همت کنند اکثر مشکلات کشور قابل حل است

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: مسئولان اگر همت کنند اکثر مشکلات کشور قابل حل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در هفته گذشته یک مجله معلوم الحال فرانسوی بار دیگر به ساحت پیامبر معظم اسلام اهانت کرد و قلوب محبین و ارادتمندان به ساحت پیامبر اسلام را خدشه دار کرد.

وی افزود: این اتفاق و عمل ننگین در این برهه از زمان می‌تواند آغاز جنایتی برای دنیای اسلام باشد، لذا ما ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، از مسؤولان کشور می‌خواهیم در قبال این توهین موضعی قاطع و جواب متقابلی ارائه نمایند.

امام جمعه خیرآباد گفت: از طرفی از همه مسلمانان جهان می‌خواهیم ضمن اتحاد در مقابل این عمل، هوشیاری و بصیرت خود را نسبت به اتفاقات بعدی حفظ کنند چرا که این مجله خود اقدام به این کار نکرده است بلکه توسط سران رژیم غاصب و آمریکا مأمور به این کار شده است و این دو جنایتکار عالم تصمیم دارند با این حرکت ضمن ایجاد تنش در بین ادیان الهی، توجه همگان از معامله قرن را به سوی این اقدام منصرف نمایند تا در سکوت کشورهای اسلامی این اقدام خبیث را صورت دهند.

وی بیان کرد: قریب به پنجاه روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده، انتخاباتی که به اقرار کارشناس جهان و خود آمریکا فاسدترین، پر تنش ترین و دارای تقلب است و از هم اکنون ترامپ اعلام کرده، اگر انتخاب نشود تقلب شده است آنچه لازم به ذکر است عده‌ای در داخل تبدیل به ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها شده‌اند و به این امید هستند که دموکرات‌ها به پیروزی برسند چرا که آنها اگر پیروز شوند به برجام بر می‌گردند و گشایش اقتصادی صورت می‌گیرد.

طزری عنوان کرد: آنچه باید به این عده یاد آور شد آن است که سیاست این دو حزب اگر در داخل آمریکا متفاوت باشد اما سیاست هر دو حزب بر سر جمهوری اسلامی یکی است و آن هم براندازی نظام اسلامی می‌باشد.

وی یادآور کرد: دموکرات‌ها کسانی هستند که بیشترین تحریم‌ها را در زمان اوباما بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند و به وعده‌های خود در برجام عمل نکردند و نامزد دموکرات‌ها هنوز رئیس جمهور نشده اعلام کرده تحریم‌ها را در صورت پیروزی شدت خواهد بخشید لذا این عده به جای دل خوش کردن به انتخابات آمریکا، بهتر است از فرصت سوزی دست بردارند و به جای گره زدن مشکلات به انتخاب دموکرات‌ها، از ظرفیت عظیم کشور برای رونق و جهش اقتصادی استفاده کنند.

طزری گفت: در هفته گذشته رئیس مجلس اولین سفر استانی خود را به استان خوزستان آغاز کرد و از نزدیک مشکلات مردم این استان قهرمان را بررسی کرد چند نکته راجع به این سفر عرض کنم، مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانون گذاری و دوم نظارت بر دستگاه‌ها و عملکرد آنان، لذا این سفر در راستای وظایف مجلس بوده و مردمی بودن و با مردم بودن و لمس مشکلات مردم از نزدیک از وظایف یک مسئول انقلابی است مسئولی که در دوران مسؤلیت چهار ساله یا هشت ساله خود از اتاق خود خارج نشده است به درد نظام اسلامی نمی‌خورد.

وی افزود: امروز ما شاهد آن هستیم که بعضی مشکلات کوچک و ابتدایی در جامعه و کشور وجود دارد که به راحتی قابل حل است اما مسئول آن منطقه از آن خبر ندارد و یا اگر خبر دارد حال رسیدگی و پیگیری ندارد.

طزری عنوان داشت: مسئولان اگر نمی‌توانند بعضی مشکلات را حل کنند حداقل می‌توانند در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک به درد دل مردم گوش کنند هرچند ما اعتقاد داریم اکثر مشکلات در کشور ما قابل حل است و مردم ما توقع زیادی از مسئولان ندارند، داشتن آب حق اولیه مردم است و زیبنده نظام اسلامی نیست که هنوز مناطقی از کشور بی آب باشند و مسئولان آن اقدامی نکرده باشند.

کد خبر 970415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha