آمریکا به دنبال از بین بردن استقلال کشورها است

حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه آمریکا هیچ حرمتی برای مردم دیگر کشورها به ویژه ایرانیان قایل نیست گفت: آمریکا کشوری استعمارگر است و می‌خواهد تمام کشورها مستعمره آنها باشند و به دنبال آن است تا استقلال کشورها را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام حسین عبداللهی» امروز (جمعه ۲۱ شهریور) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان اظهار کرد: جسارت، توهین و بی‌ادبی نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که برای چندمین بار اتفاق افتاده توهین به تمام ادیان الهی است .

 

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه فرانسه خود را مهد آزادی می‌داند ولی به مقدسات یک‌ونیم میلیارد انسان جسارت می‌کند افزود: ادعای فرانسه مبنی بر آزادی بیان در حالی است که پرداختن به موضوع هلوکاست در فرانسه ممنوع است ولی به راحتی در این کشور به پیامبر جسارت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیغمبر ناموس یک‌ونیم میلیارد مسلمان است تصریح کرد: توهین به پیغمبر تازیانه به تن و جان مسلمانان و بازی با انبار باروت است.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی در خصوص انتخابات ۱۳ آبان ریاست جمهوری آمریکا اضافه کرد: بنا به گفته تحلیلگران، آمریکا پرتنش‌ترین، عجیب‌ترین و بدترین انتخابات را در پیش رو دارد.

 

وی ابراز کرد: پیوند دادن موضوعات داخلی با آمریکا اقدامی اشتباه است و متاسفانه مشاهده شده بعضی‌ها در کشور ستاد انتخاباتی جوبایدن شده‌اند و شعار دموکرات‌ها نظیر احترام به برجام و حقوق ایرانیان را برجسته می‌کنند.

 

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه آمریکا هیچ حرمتی برای مردم دیگر کشورها به ویژه ایرانیان قایل نیست عنوان کرد: آمریکا کشوری استعمارگر است و می‌خواهد تمام کشورها مستعمره آنها باشند و به دنبال آن است تا استقلال کشورها را از بین ببرد.

 

وی با بیان اینکه ایران در طول تاریخ ثابت کرده کشوری اهل تعامل و صلح است یاد آور شد: رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز بارها گفته تمام گزینه‌ها در مورد ایران روی میز است و این نشان می‌دهد هر دو حزب آمریکا به دنبال اتلاف وقت و گره زدن برجام یک به ۲ خواهند بود و هر دو یک سیاست را در قبال ایران دنبال می‌کند.

 

کد خبر 970436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha