اهانت به ساحت پیامبر از سوی دشمنان اسلام بیانگر ترس از گسترش دین اسلام است

ماموستا فایق رستمی با محکوم کردن توهین به مقدسات مسلمان گفت: اهانت به ساحت پیامبر از سوی دشمنان اسلام بیانگر ترس آنها از گسترش دین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ۲۱ شهریور ۹۹ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، افزود: دشمنان اسلام با رشد اسلام‌گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام بین مردم جهان دست به توطئه زدند و با پست‌ترین ابزار و روش‌ها با توهین به مقدسات و پاک‌ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان کردند.

 

 

وی این حرکت شوم از سوی کشورهای استکبار را بیانگر ترس از گسترش دین اسلام دانست و افزود: قانون اسلام از عزت و شرافت انسانی دفاع می‌کند.

 

 

امام جمعه سنندج افزود: دین اسلام تنها دینی است که هرگز کهنه نمی‌شود و برای تمام زندگی انسان‌ها برنامه دارد و امروز می‌بینیم دین اسلام روز به روز در حال رشد و ترقی است و همین موضوع موجب خشم دشمنان شده است.

 

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: ما مسلمانان این حرکت شوم دشمنان را محکوم و قطعا این حرکت موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام می‌شود.

 

 

وی افزود:. اهانت شوم روزنامه شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزدورانه‌ دشمنان در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام، حربه پیاده‌سازی طرح اسلام‌هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجراست.

 

 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: دفاع از رسول خدا و دین اسلام را خداوند انجام می‌دهد و خداوند دینی را فرستاده که قطعا خود هم حافظ آن خواهد بود.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: امروز توطئه و نقشه سازی علیه اسلام و مکتب رسول خدا در برخی نقاط جهان به اوج خود رسیده است،خداوند خود این توطئه‌ها را نق برآب خواهد کرد.

 

 

ماموستا رستمی در ادامه گفت: پیامبر اکرم(ص)، سه سال به طور پنهان و ۱۰ سال به طور آشکار در مکه معظمه، مردم را به دین اسلام دعوت کرد و در این مدت، تعدادى از اهالى مکه (اعم از آزادگان و بردگان) به او ایمان آورده و دین اسلام را پذیرا شدند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: دعوت پیامبر و مسلمان شدن مردم، بر سران مکه و بزرگان طوایف قریش و سایر سران قبایل این منطقه از عربستان، گران و سنگین آمد و با ادامه آن، منافع دنیوى و ستمکارانه خویش را بر باد فنا دیدند.

 

 

امام جمعه سنندج بیان کرد: دشمنان از آغاز ظهور دین اسلام با پیامبر (ص) مخالفت و دشمنى ورزیدند و توطئه قتل پیامبر را کشیدند.

وی گفت: خداوند چون مکر آنها را بر پیامبر آشکار کرد و به این ترتیب مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

کد خبر 970444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha