امید واهی به انتخابات آمریکا نداشته باشید/ هر دو حزب آمریکا به دنبال تضعیف جبهه مقاومت هستند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های داخلی برای حل مشکلات کشور، گفت: هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا نقشه‌های پلیدی برای نابودی ایران و جبهه مقاومت دارند که مردم باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» ظهر امروز (۲۱ شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه تقوای الهی را بهترین وسیله برای حفاظت و صیانت از خانواده دانست و اظهار کرد: یک مسلمان واقعی علاوه برهیز از محرمات و دوری از گناه، برای راهنمایی کمک به برادر دینی خود کم نخواهد گذاشت.

 

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی بر مبنای برادری استوار است، ادامه داد: در این جامعه باید تصور شود که تمام ما مانند یک بدن هستیم و همواره به دنبال یاری و خیر رساندن به یکدیگر باشیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام (ص) توسط نشریه‌ای فرانسوی، این حرکت را قرون وسطایی دانست و تصریح کرد: واکنش رئیس جمهور فرانسه از جسارت این نشریه بدتر بود؛ چراکه او توهین به پیامبر دین بزرگ اسلام را مطابق آزادی بیان دانست.

 

عبادی‌زاده با اشاره به دو سال زندانی و جرایم نقدی افرادی که نظرات خود را درباره هولوکاست بیان می‌کنند، ادامه داد: وقتی فیلسوف فرانسوی، هولوکاست را موضوعی برای اخاذی صهیونیست‌ها از اروپاییان دانست به دو سال زندان محکوم شد. این موضوع توسط خبرنگاری در نشست خبری بیروت مطرح شد که ماکرون رئیس جمهور فرانسه پاسخی برای آن نداشت و نشست را ترک کرد.

 

وی عنوان کرد: امیدوارم ملت کشورهای غربی متوجه این شعارهای پوشالی آزادی بیان شوند و بدانند که این اشعار تنها ابزاری برای پیشبرد اهداف خبیثانه دولت‌ها در جهان است.

 

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه مدعیان روشنفکری در تلاش برای توجیه اقدامات متناقض غرب هستند، افزود: امیدوارم این افراد بیش از پیش خود را ذلیل طاغوت و ستم‌گران نکنند.

 

نظام لیبرال دموکراسی غربی، باعث نقض حقوق بشر شده است

عبادی‌زاده با اشاره به اعتراضات ضد نژاد پرستانه مردم آمریکا علیه دولت این کشور، اظهار کرد: مردم آمریکا به پایه و اساس حاکمیت این کشور اعتراض دارند؛ نظام لیبرال دموکراسی حاکم بر کشورهای غربی باعث شده است که حقوق سیاه‌پوستان زیر پا گذاشته شود.

 

وی با بیان اینکه امیدوارم به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه در جهان باشیم، تصریح کرد: افراد ذوق زده از انتخابات آمریکا در ایران، تصور می‌کنند که آمریکایی‌ها می‌توانند مشکلات ایران را حل کنند. برخی دیگر به دنبال برپایی کمپین انتخاباتی برای برخی از نامزدهای دموکرات هستند در حالی که نمی‌دانند بدترین و بیشترین تحریم‌های اقتصادی در زمان همین دموکرات‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های داخلی برای حل مشکلات کشور، عنوان کرد: هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا نقشه‌های پلیدی برای نابودی ایران و جبهه مقاومت دارند که مردم باید هوشیار باشند.

 

دستگاه قضایی گام‌های بزرگی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی برداشته است

 

امام‌جمعه بندرعباس دفاع از مظلوم و حاکمیت اسلامی را هدف انقلاب اسلامی دانست و مطرح کرد: تقویت محور مقاومت همواره در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است چراکه اینگونه است می‌توان آمریکا را از منطقه بیرون راند.

 

عبادی‌زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه قضایی کشور گام‌های بزرگی را برای مبارزه با فساد برداشته است. دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی باید آگاه باشند که دشمن در تلاش است که این حرکت را متوقف کند و باعث ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه شود.

 

 

کد خبر 970445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha