مشارکت بیش از ۵۸ هزار نفر در حوزه انتخابیه غرب گلستان

انتخابات در غرب گلستان با مشارکت بیش از ۵۸ هزار نفری به پایان رسید و به نظر می رسد که امشب هفتمین نماینده مجلس شورای اسلامی مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ماراتن انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در حالی در ساعت 19 امروز به پایان رسید که بالغ بر 58 هزار و 930 نفر تعرفه رای مصرف شده است و پیش از ساعت 22 امروز تمامی صندوق های اخذ رای به فرمانداری ها ارسال شده است.

 

پس از پایان زمان رای گیری شمارش آرا آغاز شده است و به نظر می رسد که امشب تکلیف نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان مشخص می شود.

 

همچنین در راستای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی  رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، «عبدالرضا چراغعلی» از فعالان فضای مجازی درخواست کرد که از هر گونه پیش بینی نتیجه خودداری کنند.

 

«عزیزه امامی»، رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان نیز از صحت انتخابات خبر داد و گفت: نظم خوبی در شعب اخذ رای وجود داشت و انتخابات در کمال صحت برگزار شد.

 

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان ادامه داد: انضباط خوبی در شعب اخذ رای وجود داشت و انتخابات تا ساعت پایانی به خوبی برگزار شد.

 

گفتنی است که بیش از 244 شعبه اخذ رای در غرب استان گلستان در نظر گرفته شده بود و این برای نخستین بار است که در فضای کرونا مردم در انتخابات مشارکت می کنند.

کد خبر 970495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha