لزوم تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های سلامت و توسعه

شریعتی با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مازو گفت: باید تلاش شود تا زیرساخت‌های لازم برای سلامت و توسعه را فراهم کنیم و شرایط را به سمت عدالت در این زمینه پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (جمعه ۲۱ شهریور) در حاشیه آئین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مازو، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز سالن ورزشی شهید سلیمانی شهر حسینیه که دارای استانداردهای لازم است با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال از سوی وزارت نفت و سازمان نوسازی مدارس با یک‌هزار و ۷۰ متر زیربنا و یک‌هزار متر محوطه‌سازی به بهره‌برداری رسید.

 

استاندار خوزستان به اهمیت سالن ورزشی شهید سلیمانی شهر حسینیه اشاره کرد و افزود: این سالن برای استفاده بانوان و دانش‌آموزان دختر است و استانداردهای تحصیلی، فرهنگی و ورزشی شهر حسینیه را افزایش می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مازو در آخرین نقطه مرزی استان خوزستان با استان لرستان قرار دارد اذعان داشت: باید تلاش شود تا آنچه زیرساخت‌های لازم برای سلامت و توسعه است را فراهم کنیم و شرایط را به سمت عدالت در این زمینه پیش ببریم.

 

شریعتی با بیان اینکه این مرکز جامع سلامت به صورت شبانه‌روزی با پزشک مقیم و با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری رسیده است تصریح کرد: این اقدامات با پیگیری‌ها و تلاش‌های جدی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اندیمشک و بخشدار بخش الوارگرمسیری انجام شده‌اند.

 

کد خبر 970501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha