مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل ویژه ایام محرم در ارومیه برگزار می شود

پورمحمود گفت: مسابقه علمی برنامه نویسی نویسی با موبایل ویژه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم در ارومیه برگزار می شود.

«پورمحمود» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: باید از امکانات و تکنولوژی های موجود برای جذب جوانان به اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی استفاده کرد.

 مدیر گروه کامپیوتر آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه افزود: این مسابقه ویژه دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات با عنوان «برنامه نویسی موبایل» برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: با برگزاری این مسابقه می توانیم در جهت تولید اپلیکیشن با محورهای ادعیه، مرثیه و سخنرانی بزرگان مرتبط با ماه محرم و زیارت عاشورا به همراه ترجمه و قرائت صوتی گام مثبتی برداریم

 این مسئول خاطرنشان کرد: دانشجویان برای شرکت در این مسابقه علاوه بر تحقیق و تفحص در رابطه با فلسفه عاشورا و اتفاقات ماه محرم می توانند با به کارگیری دانش علمی و مهارتی خود و راهنمایی اساتید آثار جذابی را در راستای اشاعه فرهنگ دینی تولید کنند.

 پورمحمود ادامه داد: نفرات برتر پس از بررسی توسط کمیته داوران تا (10 مهر) اعلام خواهند شد.

 مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در راستای تربیت دانشجویان و فارغ التحصیلان متخصص صاحب مهارت میخواهد به رسالت خود که تاکید بر تقسیم کار ملی در حوزه های مهارتی آموزش عالی و تبیین نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از مهمترین عوامل سهیم و موثر در ایجاد اشتغال در کشور است برسد.

وی  در ادامه با بیان اینکه هدایت اجرایی برنامه های درسی به سمت میدانی با مشارکت بخش های صنعت، خدمات کشاورزی و فرهنگ و هنر یکی دیگر از اهداف جهاد دانشگاهی ارومیه است، گفت: دانشجویان برای مهارت افزایی و ایجاد انگیزه لازم برای خودباوری از طریق مشارکت آنها در برنامه‌های علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، برگزاری سمینارها و کارگاه های تخصصی فوق برنامه، برگزاری رویدادهای مختلف با توجه به رشته های موجود در دانشگاه و همچنین برگزاری مسابقات علمی و عملی از برنامه‌های مهم و ارزنده ای دانشگاه می باشد.

 گفتنی است،  دانشجویان  تا (31 شهریور) فرصت دارند آثار خود را به ایمیل orumieh.iast@acecr.ac.ir و یا به پیج اینستاگرامی دانشگاه به آدرس @jduasturmia ارسال کنند.

دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 970595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha