نتیجه مثبت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران را امروز در جامعه می بینیم

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی در ماه محرم گفت: نتیجه این رفتار مثبت مردم را امروز در سطح جامعه می بینیم.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مراسم عزاداری های امسال گفت: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند که من توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل ها را برای خودم شرط اساسی می دانم، الگویی برای هیئت های مذهبی، حسینیه ها و تکایا در عزاداری های محرم شد.

 

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان هیئت ها، مداحان و عزاداران حسینی رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را یک اصل در عزاداری های امسال قرار دادند و با بهترین وضعیت آن را انجام دادند.

 

وی ادامه داد: اگرچه عزاداری ها در برخی نقاط مطلوب مردم نبود و مقداری از آن شور حسینی کمرنگ شده بود ولی به هر حال با شرایطی که در کشور داشتیم، باید این گونه عمل می شد. رعایت پروتکل ها اصلی بود که باید مورد توجه عزاداران قرار می گرفت.

 

وی ادامه داد: هدف ما این است که این بیماری به زودی در کشور تحت کنترل قرار گیرد و از آن خلاص شویم و بهترین راهکار و الگو نیز این است که به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کنیم. خوشبختانه هیئت ها و عزاداران حسینی در این راستا عمل کردند و امروز نتیجه آن را می بینیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری در این رابطه سرلوحه کار هیئت ها قرار گرفت و امیدواریم سایر تشکل ها و مجامع نیز در کشور این امر را مورد توجه قرار دهند چرا که حفظ سلامتی خودمان و هموطنان مان باید یک اصل کلی در تمامی ارتباطات و رفتارهایمان باشد./

کد خبر 970608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha