دشنام رسم افراد ضعیف و بی منطق است

عزیزی نیا با محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر مهربانی ها گفت: دشمنان بدانند که دشنام و اهانت، راه و رسم کسانی است که در اوج ضعف و ذلت بوده و ذره ای عقل، انسانیت و منطق ندارند.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: روزنامه فرانسوی وهم فکرانش فکر کرده اند با این اهانت ها می توانند خدشه ای به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم وارد کنند، غافل از اینکه دیگران، سال ها به آن وجود مقدس، سنگ زدند، خاکستر بر سر حضرتش ریختند، دشنامش دادند، تمسخرش کردند، تهدید و تطمیعش کردند، او را دروغگو و ساحر و دیوانه خواندند اما همه اینها باعث نشد که حتی گَردی به دامان حضرتش بنشیند.

 

مدیر موسسه دارالتحفیظ «الهادی (ع)» افزود: دشمنان بدانند که دشنام و اهانت، راه و رسم کسانی است که در اوج ضعف و ذلت هستند و ذره ای عقل و انسانیت و منطق ندارند. 

 

وی خاطرنشان کرد: آتش محبتی که برگرفته از سیره و راه و روش آن حضرت به جان انسان های آزاده افتاده است، هرگز خاموش نمی شود. 

 

عزیزی نیا به آیه هشتم سوره «صف» اشاره کرد و گفت: خداوند در این آیه کریمه می فرماید «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» که مفهوم آن این است که مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گرچه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد.

 

کد خبر 970615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha