بهسازی، بازسازی و ساماندهی پنج پست برق در شیراز

مولودیان گفت: علاوه بر پست ساختمانی ۶۰ ساله «فخرآباد» در شیراز، چهار پست دیگر در شیراز با هدف ایمنی و تامین برق پایدار پنج هزار مشترک برق مورد بهسازی، بازسازی و ساماندهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی مولودیان»، امروز (شنبه 22 شهریور) از ساماندهی و بهسازی پست های فرسوده برق در مرکز شهر شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این اقدام جهادی موجب بهسازی پست های فرسوده و تجهیزات مورد استفاده در آنها شده است.

مدیر امور توزیع برق منطقه سه شیراز افزود:  بهسازی و ساماندهی پست های برق در ایمنی و تامین برق مطمئن و پایدار، بازسازی، بهسازی و ساماندهی پست ها و تجهیزات مورد استفاده در آنها نقش کلیدی دارد.

وی اضافه کرد: امور توزیع برق منطقه سه شیراز با هماهنگی  دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و با استفاده از ظرفیت کارشناسی موجود این اقدامات را به انجام رسانده است.

مولودیان تاکید کرد: تعمیرات و بهسازی تاسیسات برق در تامین برق پایدار بیمارستان ها، سازمان ها و ادارات نقش فراوانی دارد که همواره مورد توجه و انجام قرار می گیرد.

وی ادامه داد: پست ساختمانی 60 ساله «فخرآباد» در شیراز نمونه ای از اقدامات انجام شده در بازسازی اولین پست برق در شیراز است که فرسودگی و معیوب بودن تجهیزات آن رفع شده است.

مولودیان از بهسازی، بازسازی و ساماندهی چهار پست دیگر در شیراز خبر داد و گفت: این پست ها نیز ظرف 2 ماه با کمترین هزینه  مورد بهسازی، بازسازی و ساماندهی قرار خواهند گرفت که در ایمنی و تامین برق پایدار پنج هزار مشترک برق در شیراز موثر واقع می شود.

کد خبر 970805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha