فراهم شدن امکان کمک غیر مستقیم به آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان

حسینی با بیان اینکه به‌خاطر شیوع کرونا بیش از گذشته نیازمند کمک خیرین هستیم، گفت: امکانی فراهم شده تا به طور غیر مستقیم علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق، گاز... به این آسایشگاه کمک کرد.

سید «علی حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ نفر از ۴۰۰ مددجوی آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان بی سرپرست هستند، اظهارداشت: آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان اولین مرکز خیریه نگهداری از معلولین و سالمندان در سطح کشور است.



مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو کلیه بازدیدها جهت حفظ سلامت خیرین و مددجویان بستری در این مرکز خیریه، اینک بیش از گذشته جهت تقویت بنیه جسمی و سلامت مددجویان به کمک نیکوکاران نیازمند هستیم تصریح کرد: خیرین می توانند جهت تهیه اقلام پرمصرف و ضروری آسایشگاه، نذورات و صدقات خود را به شماره کارت آسایشگاه ها نزد بانک توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ واریز کنند.



حسینی همچنین افزود: امکانی فراهم شده تا به طور غیرمستقیم با شماره گیری کد دستوری #۱٠*۲۸۲۸۳٠٠*۱*۶۶۵۵*  علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و موبایل به آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان_رشت کمک کرد.



وی همچنین اظهار کرد: با اهدای لوازم مازاد منزل همچون یخچال، تلویزیون، پنکه، مبل، صندلی، لوازم سرمایشی و گرمایشی و حتی داروهای دارای تاریخ مصرف نیز می توان ما را در ارایه بهتر خدمات یاری کنید.



حسینی بیان کرد: با مشارکت در طرح حامی کارت آسایشگاه نیز می توان موجب تحقق اهداف ارائه امکانات پزشکی، درمانی و مراقبتی بیشتر و بهتر برای مددجویان سالمند معلول (کودک، نوجوان و بزرگسال) و ضایعه نخاعی شد.



وی خاطرنشان کرد: همچنین با حامی کارت می توان امکانات رفاهی و آموزشی بیشتر، آماده سازی بستر مساعد جهت شرکت مددجویان در فعالیت‌های اجتماعی، حرفه‌آموزی، هنری و نیز رشد شکوفایی استعدادها و ارتقای روحی روانی و اعتماد به نفس و نیز ارتقای استقلال مالی مددجویان را فراهم کرد.

کد خبر 970846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha