بی‌نظمی در ناوگان حمل و نقل گاز مایع بر عهده شرکت پرسی ایران گاز است

موسوی بی‌‌نظمی ایجاد شده در ناوگان حمل و نقل گاز مایع را بر عهده شرکت پرسی ایران گاز دانست و گفت: به هر ترتیب این شرکت باید مشکلات توزیع گاز مایع در سطح شهرستان آبادان را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین‌العابدین موسوی» امروز (شنبه 22 شهریور) در نشست رفع مشکلات توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: وقتی آبادان به عنوان شهر پایلوت 11 استان کشور را پوشش می‌دهد، دیگر قرار نیست در شهر خودمان کمبودی احساس شود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه نباید مشکل کمبود گاز مایع در آبادان وجود داشته باشد افزود: ماموریت اصلی ما در این خصوص باید پاسخگویی صحیح به مردم باشد.

 

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است شرکت پخش عنوان می‌کند توانایی بالاتر از 90 تن گاز در روز را دارد و می‌تواند در طول روز تامین تمام گاز مایع مورد نیاز را انجام دهد.

 

موسوی با اشاره به اینکه مشکلات و اختلاف مدیران ربطی به مردم ندارد اضافه کرد: گاز باید در اسرع وقت با قیمت مصوب به دست شهروندان برسد، شهروندان آبادان به اندازه کافی سختی و مشکلات در این شهر دارند نباید مشکلات توزیع گاز را به دردسرهای آنها اضافه کنیم.

 

وی خطاب به مدیرعامل تاپیکو تاکید کرد: باید شما برنامه‌ریزی کنید و این مسئله را هرچه سریع‌تر حل کنید؛ میزان گاز مایع تولیدی با نیاز مردم شاید برابر باشد ولی توزیع و نظارت مشکل دارد که بخشی از آن نقص در توزیع شهر و بخشی توزیع در روستاهاست، باید تمام تلاش ما متوجه رفع این مشکل شود.

 

فرماندار ویژه آبادان بی‌نظمی در ناوگان حمل و نقل گاز مایع را به عهده شرکت پرسی ایران گاز دانست و ابراز داشت: به هر ترتیب ممکن این شرکت باید مشکلات توزیع گاز مایع در سطح شهرستان آبادان را حل کند.

 

وی با اشاره به بحث‌های نظارتی خواستار تشدید نظارت‌ها شد و گفت: در همین جا اعلام می‌کنم هر مدیری کارش را به موقع انجام نداده و موجب دردسر مردم شده، تقصیرش متوجه شخص بنده است بدین خاطر از مردم عذرخواهی می کنم.

 

موسوی خاطر نشان کرد: امیدوارم با افزایش توزیع گاز مایع به 90 تن در روز مشکلات توزیع را در یکی دو روز آینده حل کنیم.

 

وی یاد آور شد: هر چند در حال حاضر تعداد خودروهای حمل گاز مایع شهرستان به هفت دستگاه افزایش پیدا کرده، اما مسئولان شرکت پرسی ایران گاز باید در اسرع وقت ناهماهنگی هایی که در حوزه کِشنده ها و حمل سوخت وجود دارد را برطرف کنند.

 

کد خبر 970872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha