بازسازی و بهسازی بافت ‌های فرسوده با جلب مشارکت اجتماعی  امکان پذیر است

رمارم با بیان اینکه اثربخشی پروژه‌ ها با مشارکت مردم افزایش پیدا می‌کند و موفقیت هر پروژه و سازمان رابطه مستقیمی با مشارکت و پای کار بودن مردم دارد، گفت:بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در گرو جلب مشارکت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «شهناز رمارم» امروز(۲۳ شهریور) در نشست مردمی با ساکنان شهرک شهید باهنر اظهارکرد: موفقیت هر پروژه و سازمان رابطه مستقیمی با مشارکت و پای کار بودن مردم دارد؛ شهرداری هم اگر مشارکت مردمی و همبستگی اجتماعی را همراه پروژه‌های خود نداشته باشد، اقدامات ابتر می‌ماند و اثر مثبت خود را از دست می‌دهد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از برکات این نشست های مردمی این است که مردم و ساکنان شهرک شهید باهنر پای کار پروژه‌های شهرداری بیایند و حداکثر همکاری را برای اجرایی شدن پروژه‌ها انجام دهند، گفت: بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در گرو جلب مشارکت اجتماعی است؛ شهرک شهید باهنر هم یکی از همین محلات بوده پس مردم باید مشارکت داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ضمنی این جلسات، آگاهی‌بخشی و تقسیم کار و پیگیری مطالبات مردمی از راه‌های مشخص است؛ این راه مشخص به معنی هدفمند کردن مطالبات مردم و پیگیری آنها به شکل سازماندهی شده برای به نتیجه رسیدن است.

 

رمارم با بیان اینکه این نشست ها سبب می‌شود تا مردم احساس کنند که دغدغه‌های آنها شنیده می‌شود و پاسخ مناسب دریافت می‌کنند، افزود: اثربخشی پروژه‌ها با مشارکت مردم افزایش پیدا می‌کند؛ زمانی که مردم حس کنند در مراحلی چون پیشنهاد، اجرا، ساماندهی و سرانجام رساندن پروژه‌ها نقش دارند، امید و اعتمادشان هم بیشتر می‎شود.

کد خبر 971058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha