حمایت از کانون های مساجد ظرفیت کاری این مراکز را افزایش می دهد

طهماسبی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن در زمینه های مادی و معنوی حمایت می شوند گفت: حمایت از فعالیت های کانون های مساجد ظرفیت کاری این مراکز را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «مهدی طهماسبی» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از فعالیت های کانون های مساجد ظرفیت کاری این مراکز را افزایش می دهد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن بابیان اینکه همه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مردمی برگزار می شود افزود: با استفاده از ظرفیت های استانی و شهرستانی می توان رشد فعالیت های این مراکز مردمی را شاهد بود.

 

وی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن در ایام کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کار و تلاش در کانون های این شهرستان برای یاری رسانی به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا آغاز شد.

 

طهماسبی حمایت از کانون های فرهنگی هنری این شهرستان که شبانه روز در حال فعالیت و کمک رسانی به نیازمندان هستند را از وظایف مهم مسئولین عنوان کرد و گفت: سرکشی از فعالیت کانون ها و حمایت های مالی، در روند تلاش ها و فعالیت های کانون ها تاثیر گذار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن به سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: این سامانه شرایط را برای بازدید مسئولین به صورت مجازی فراهم کرده است لذا همه کانون های مساجد این شهرستان باید فعالیت های خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

 

کد خبر 971127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha