ارتقای سطح آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی ضروری است

خودنیا با اشاره به اهمیت توسعه شاخص های پدافند غیرعامل، گفت: ارتقای سطح آمادگی نیروها برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فریدون خودنیا» امروز(23 شهریور) در مانور پدافند غیرعامل با عنوان مانور معین و جانشین شرکت توزیع برق لرستان در شهرستان نورآباد، اظهار داشت: این مانور همزمان با هدف ارزیابی آماده به کاری، فعالیت و خدمات ضروری و همچنین ارتقای سطح آمادگی نیروها برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی برگزار شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان افزود: در این مانورها میزان آمادگی در مدیریت ها را ارزیابی و مورد بررسی قرار میدهیم که در شرایط بحران بتوانیم کارایی آنها را بالا برده تا در همه حال خدمات قابل قبول به مشترکین ارائه داده تا در نهایت رضایتمندی مشترکین را فراهم آوریم.

 

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق لرستان هم در این مراسم گفت: با شروع مانور فوق مدیریتهای برق بروجرد و چگنی با همکاری یکدیگر ضمن در اختیار گرفتن کامل مرکز کنترل شهرستان نورآباد اقدام به تقسیم وظایف کاری نیروها نمودند.

 

حکیمی افزود: توسط دیسپاچینگ و بدون اطلاع قبلی به مدیریت های معین و جانشین در قسمتهایی از شهرستان نورآباد خاموشی اعمال گردید که در کمترین زمان ممکن توسط اکیپهای اجرایی مبادرت به وصل برق نموده و مشکل برطرف شد.

 

مدیر توزیع برق شهرستان نورآباد هم در این مراسم گفت: باتوجه به برگزاری این مانورها در سطح استان و همکاری مدیریتهای توزیع برق شهرستانهای استان در اجرای این گونه مانورها از مدیریت عامل شرکت تقدیر و تشکر نموده که موجباتی فراهم می آورد تا هرچند وقت یکبار شاهد برگزاری این مانورها باشیم.

 

مانور پدافند غیرعامل با عنوان مانور معین و جانشین شرکت توزیع برق لرستان در شهرستان نورآباد برگزار شد.

 

مانور پدافند غیرعامل در شهریور ماه با حضور مدیریت های توزیع برق شهرستان بروجرد و چگنی بعنوان مدیریت های معین و جانشین با هدف آشنایی هرچه بیشتر با شبکه های برق و شناسایی نقاط قوت و ضعف سیستم و شبکه های برق برگزار شد.

 

 

کد خبر 971160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha