تدوین طرح جامع جهاد آموزشی- تربیتی در خراسان جنوبی

مهدی زاده از تدوین طرح جامع جهاد آموزشی- تربیتی توسط دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با مشارکت بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این طرح برای اجرا در سطح کشور به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ایرج مهدی زاده» صبح امروز (۲۳ شهریور) در مراسم اختتامیه طرح جهاد آموزشی- تربیتی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کشور در خراسان جنوبی توسط دانشجو معلمان با هدف رفع نواقص و کاستی‌های آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در مناطق محروم استان اجرا شده است.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی از حضور 190 دانشجو معلم در این طرح جهادی خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز در ۱۰۰ روستای سطح استان تحت طرح جهاد آموزشی و تربیتی قرار گرفتند.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح جهاد آموزشی- تربیتی در سطح استان همچنان با همکاری دانشجو معلمان ادامه خواهد داشت، افزود: امیدواریم با استفاده از توانمندی دانشجو معلمان استان بتوانیم برای رفع مشکلات دانش‌آموزان و نزدیک شدن به عدالت آموزشی گام‌های موثری برداریم.

 

مهدی زاده با ابراز خرسندی از اینکه اجرای طرح جهاد آموزشی- تربیتی در استان خراسان جنوبی الگوی برای سایر استان ها شده است، بیان کرد: این دانشجو معلمان جهادی در راستای رفع معضلات اجتماعی، آموزشی و تربیتی مجاهدانه و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند لذا نیاز است سازمان‌های دیگر نیز به توسعه و ترویج این طرح کمک کنند.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی در پایان مهدی زاده از تدوین طرح جامع جهاد آموزشی- تربیتی توسط دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با مشارکت بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این طرح برای اجرا در سطح کشور به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده است.

کد خبر 971184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha