گره در کار ساخت کارخانه نوآوری گرگان

غفاری گفت: ساخت کارخانه نوآوری گرگان با توجه به افزایش قیمت ها و صدور دیرهنگام پروانه با مشکل مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی غفاری» عصر امروز(یکشنبه 23 شهریور) در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: ساخت کارخانه نوآوری گرگان با توجه به افزایش قیمت ها و صدور دیرهنگام پروانه با مشکل رو به رو شده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان ادامه داد: برای مکان کارخانه نوآوری گرگان سوله های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیشنهاد شده است ولی مشکلی که وجود دارد این است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند این سوله ها را تنها برای سه سال واگذار کند ولی براساس دستورالعمل های ما این واگذاری باید حداقل برای هفت سال در نظر گرفته شود.

 

غفاری بیان کرد: در استان گلستان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو سوله با متراژ دو هزار و 550 متر در اختیار دارد.

 

وی در خصوص مکان فعلی کارخانه نوآوری گرگان و توقف این پروژه گفت: باید کار ساخت و ساز را از سال گذشته شروع می کردیم و با هزینه و اعتباری که داریم، نمی توانیم کار را به پایان برسانیم در همین خصوص با تهران مذاکره داشتیم.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با بیان اینکه فرآیند واگذاری و صدور پروانه این مکان توسط شهرداری گرگان تا مرداد ماه طول کشید، گفت: با بنیاد برکت مذاکراتی برای ساخت این مکان انجام شد.

 

غفاری بیان کرد: برای کارخانه نوآوری گنبدکاووس سرمایه گذار بخش خصوصی با سرمایه گذاری 35 میلیارد تومانی پای کار آمده است و تا پایان سال ساخت این کارخانه انجام می شود.

 

 

کد خبر 971281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha