همه تولید کنندگان موظف هستند تولید لاستیک سنگین را انجام دهند

تنها با اشاره به اینکه همه تولید کنندگان موظف هستند تولید لاستیک سنگین را انجام دهند، گفت: همه تایر‌های سنگین در سامانه و صرفاً با حواله عرضه می‌شود و حق توزیع آن را در خارج از این سامانه نداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی تنها شب گذشته (یکشنبه 23 شهریور) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: همه تایر‌های سنگین در سامانه و صرفاً با حواله عرضه می‌شود و حق توزیع آن را در خارج از این سامانه نداریم.

 

سخنگوی انجمن صنفی صنعت لاستیک ایران افزود: از نظر ما به عنوان مجمع تولید کنندگان لاستیک، همه تولید کنندگان موظف هستند تولید لاستیک سنگین را انجام دهند، اما در تایر سبک با سامانه مشکل داریم.

 

وی اضافه کرد: وزارت صمت اگر تولید کننده متخلفی را می‌شناسد باید با او برخورد کند.

 

سخنگوی انجمن صنفی صنعت لاستیک ایران در ادامه این برنامه گفت: کل تولید لاستیک در پنج ماه ابتدایی امسال در تایر اتوبوسی ۳۲۵ هزار و ۵۰۰ حلقه بوده است. لاستیک‌هایی که به صورت حواله صادر شده کاملاً از طریق سیستم توزیع می‌شود.

 

تنها ادامه داد: در تاریخ ۹۹/۶/۱۹ طی نامه‌ای به اشکال در سیستم ثبت تایر سبک اشاره کردیم و درخواست کردیم که رفع ایراد شود تا بتوانیم از این سامانه استفاده کنیم.

 

وی گفت: تایر‌های سنگین با حواله صادر می‌شود و تمام تولید آن در سامانه موجود است و همه تایر‌های حواله‌ای در سامانه قرار داده شده است.

 

سخنگوی انجمن صنفی صنعت لاستیک ایران درباره عرضه لاستیک سواری در سامانه هم گفت: با رفع مشکلات سامانه، تمامی تولیدات در آن ثبت خواهد شد./

کد خبر 971340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha