تمام مدارس استان زنجان به پوشش فناوری و ارتباطات مجهز می شود

مرادی گفت: تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری ۱۰۰ درصد مدارس استان به پوشش فناوری و ارتباطات مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس نیازمند راهکارهای عملی هستیم.

 

خدابخش مرادی با اشاره به محدودیت ظرفیت مراکز درمانی استان برای پذیرش بیماران کرونایی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک یکی از راهکارهای مقابله با ویروس کرونا است که بایستی فرهنگ سازی شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت همراهی رسانه ها در فرهنگ سازی و آموزش زدن ماسک در استان تاکید کرد و گفت: در ستاد مقابله با کرونا بایستی راهکارهای عملی ارائه شود.

 

مرادی به بازگشایی مدارس و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نیز اشاره کرد و گفت: بایستی عدالت آموزشی در تمام مدارس شهری و روستایی رعایت شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری ۱۰۰ درصد مدارس استان به پوشش فناوری و ارتباطات مجهز می‌شود.

 

فرماندار زنجان نیز از فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از کرونا به عنوان حلقه مفقوده در زنجان یاد کرد و گفت: برای استفاده عموم مردم از ماسک بایستی فرهنگ سازی شود.

 

رضا عسگری بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و سازمان های مردم نهاد برای استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: برای مقابله با این ویروس بایستی بر روی کارهای فرهنگی مرتبط با بیماری کرونا سرمایه گذاری کرد.

 

به گفته وی، لازم است تا پویش های مردمی پیشگیری از کرونا از سوی والدین و دانش آموزان اجرایی شود و می توان خروجی خوبی نیزداشته باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تشکیل اتاق فکر در حوزه فرهنگ سازی پیشگیری از کرونا  بر روی رفتار دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند بهترین سرمایه گذاری باشد.

کد خبر 971346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha