دانش آموزان بصیر در حقیقت یادگاران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند

حجت الاسلام فاضلی نیا گفت: دانش آموزان بصیر در حقیقت یادگاران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و هر یک می تواند با قدم در مسیر علم و فرهنگ و تعالی دینی با آرمان های شهدا و علی الخصوص با آرمان های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «حجت الاسلام محمود فاضلی نیا» شامگاه (۲۳ شهریورماه) در ویژه برنامه «سربازان گام دوم انقلاب؛ رهروان نهضت حاج قاسم سلیمانی» گفت: شهدای دانش آموز دوران جنگ تحمیلی از حضرت قاسم بن الحسن (علیه السلام) الگو گرفته اند و امروز نیز دانش آموزان می توانند با حرکت در مسیر علم و تقوا و حجاب و عفاف این الگوگیری را ادامه دهند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: اگر تک تک ملت ایران راه شهدای گرانقدر را ادامه دهند همچنان می توانیم گام بزرگی در رفع چالش ها و معضلات کشور برداریم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: انتظار شهدا و تاکیدهای مقام معظم رهبری از نسل امروز قدم برداشتن در راه جهاد علمی و فرهنگی است.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا افزود: بیش از 36 هزار شهید دانش آموز در کشور وضیت نامه های متعددی را نگارش کرده اند که با عمل به این وصایا می توان راهنما و چراغ راه حقیقی در الگوها برای پیشرفت و جهاد علمی و فرهنگی را دریافت کنیم.

 

وی یادآور شد: تاریخ دفاع مقدس اسطوره های همچون شهید حسین فهمیده و مرحمت بالازاده دارد که با سن کم خود همچون حضرت قاسم در صحنه جنگ نقش آفرینی کردند و نام و یادشان در تاریخ ماندگار شد و همچون نگینی درخشیدند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بیله سوار تاکید کرد: همه آحاد جامعه با عمل به وصیت نامه شهدا و منویات مقام معظم رهبری آینده خود را بیمه کنند و هر دانش آموز امروز به برکت خون شهدا مسیر پیشرفت علمی را با عزمی راسخ طی کند.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا ادامه داد: دانش آموزان بصیر در حقیقت یادگاران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و هر یک می تواند با قدم در مسیر علم و فرهنگ و تعالی دینی با آرمان های شهدا و علی الخصوص با آرمان های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کند.

کد خبر 971420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha