مسلمانان آمریکا به توزیع کمک های پزشکی اقدام کردند

مسلمانان شهر برکلی آمریکا به حمایت از مردم و اهدای کمک های پزشکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، فعالیت های خیرخواهانه درها را به روی ارتباط اجتماعی واقعی باز می کند و در پیشرفت جوامع سهیم است. به همین دلیل اصول اسلام به رعایت حقوق همسایه، کمک به دیگران و انجام کارهای خیرخواهانه تشویق می کند.

 

تعدادی از موسسه های اسلامی در ایالات متحده آمریکا برای برپایی فعالیت های خیرخواهانه تلاش می کنند، این مسئله باعث شده است تعدادی از شخصیت های اسلامی در شهر برکلی در شهرستان آلامدا در ایالت کالیفورنیا به ساماندهی ابتکاری برای اهدای ماسک و لوازم پزشکی به منظور مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بهبود بیماران و شرکت در اجرای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدام کنند.

 

گروهی از داوطلبان مسلمان تعدادی ماسک  در بین ساکنان شهر اوکلند در مجاورت شهر برکلی توزیع کردند.

 

گروهی از داوطلبان مسلمان در ایالت کالیفورنیا به کمک به مردم و توزیع ماسک و تعدادی از خدمات پزشکی اقدام کردند. این اقدام داوطلبان مسلمان در پاسخ به پیام مسئولان  و متخصصان این ایالت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

 

گزارش های مطبوعاتی حاکی از آن است که تعدادی ازجمعیت های اسلامی و داوطلبان مسلمان در ماه جولای گذشته به منظور توزیع رایگان هفت هزار و 500 ماسک مرغوب و قابل استفاده برای بیش از یکبار گردهم جمع شدند.

 

در آوریل گذشته نیز یک موسسه در ایالت مینه سوتا به تولید یک هزار و 500 ماسک برای بیماران و کارمندان اقدام کرد.

کد خبر 971498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha