آغاز سال تحصیلی همراه با هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران

مهرابی، از آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری و مجازی در حوزه علمیه خبر داد و گفت: هزار و ۲۰۰ طلبه به صورت حضوری و مجازی سال تحصیلی را در مدارس استان آغاز کرده اند.

«اکرم مهرابی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، بیان داشت: 13 مدرسه علمیه خواهران در سراسر استان مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان افزود: 10 مدرسه علمیه در سطح دو و سه مدرسه در سطح سه و در رشته های فقه و اصول، احکام، تفسیرعلوم قرآنی مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در آمار طلاب پذیرفته شده، اظهار داشت: با توجه به کاهش آمار پذیرش نسبت به سال های گذشته پذیرش در حوزه علمیه خواهران همچنان ادامه دارد.

 

مهرابی از تحصیل یک هزار و 200 طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید نیز ظرفیت پذیرش 300 طلبه در سطح دو و 80 طلبه در سطح سه را داریم.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: به علت فراگیر شدن ویروس کرونا، طلبه های جدیدالورود سال تحصیلی را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده و دیگر طلبه ها به صورت آنلاین و مجازی در حال تحصیل هستند.

کد خبر 971578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha