لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش در استان ایلام

امام جمعه ایلام بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش در استان ایلام تاکید کرد و گفت: متاسفانه پدیده‌ای به نام اراذل و اوباش وجود دارد که به مخل نظم و امنیت در جامعه تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،   حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» ظهر امروز(۲۴ شهریور) در دیدار با مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: شکر خدا شرایطی که امروز در کشور حاکم است حتی آمریکای جهانخوار جرات تهاجم و تجاوز را ندارد و گروههای ضد انقلاب در لاک خود فرو رفته و آنهایی هم که در فراتر از مرزها هستند در فضای مجازی مشغول اقدامات ضد فرهنگی هستند.

 

 نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: این امنیت به وجود آمده،نعمت بزرگی است که از برکت خون شهداء و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی شکل گرفته و مردم در آرامش کامل از نظر تهدیدات خارجی به سر می‌برند.

 

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین مقوله نیاز زندگی اجتماعی مطلوب هر انسان است، ادامه داد: متاسفانه پدیده‌ای به نام اراذل و اوباش وجود دارد که به مخل نظم و امنیت در جامعه تبدیل شده اند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: طبیعتاً برخورد با اراذل و اوباش کار یک نهاد و ارگان خاص نیست و همکاری مردم و نقش نیروی انتظامی و مراکز امنیتی  لازم است و بالاتر از اینها نقشی است که دستگاه‌های قضایی ایفا می‌کند و اگر این مجموعه ها دست به دست هم دهند اراذل اوباش نمی‌توانند قانون شکنی کنند.

 

وی تصریح کرد: وضعیت امنیت در استان ما به نحوی است که اراذل و اوباش شناسنامه دار بوده و به راحتی قابل کنترل هستند و تعدادی از آنها که جزو اشرار بودند شناسایی و پس از دستگیری محاکمه و به سزای عمل خود رسیدند و  این موضوع نقش خوبی در بازدارندگی آنان داشته است.

 

 وی گفت: در این برهه از زمان نیز ضرورت دارد به نحوی با این پدیده شوم مقابله شود که اراذل و اوباش به صورت سازمان یافته نتوانند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و برای برخورد با آنان بایستی جدی و فراتر از مقابله عادی صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از زحمات نیروهای خدوم انتظامی و سایر نهادهای امنیتی در راستای مقابله با اراذل و اوباش گفت: امیدوارم بهتر و بیشتر در این زمینه ورود شود و دستگاه قضائی نیز حمایت لازم را داشته باشد تا این پدیده شوم در جامعه برچیده و امنیتی کامل تر از گذشته  برای هم استانی های عزیز فراهم شود.

کد خبر 971645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha