مقابله نیروی انتظامی یزد با سگ گردانی در خیابان/ راه‌اندازی قرارگاه مقابله با اراذل‌واوباش در یزد

سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به مقابله نیروی انتظامی با سگ گردانی در اماکن عمومی و خیابان‌ها، گفت: قرارگاه مقابله با اراذل‌واوباش در یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «سردار عباسعلی بهدانی فرد» در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته نیروی انتظامی در استان یزد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال در هفته نیروی انتظامی 124 برنامه محوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد دیدار با خانواده شهدا، بازنشستگان و جانبازان ناجا، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح مرکز آموزشی سربازان، عیادت از بیماران و ... را ازجمله برنامه هفته نیروی انتظامی در استان یزد اعلام کرد.

وی یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی در استان یزد را مقابله با سگ گردانی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی استان یزد با سگ گردانی در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی و حرکت موتورهای سنگین که سبب مزاحمت مردم می‌شود مقابله خواهد کرد.

بهدانی فرد بابیان اینکه در سطح ملی قرارگاهی در جهت مقابله با اراذل‌واوباش راه‌اندازی شده است افزود: این قرارگاه در استان یزد نیز راه‌اندازی شده تا با اراذل‌واوباش برخورد جدی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان یزد اذعان داشت: در ماه‌های اخیر چند فقره زورگیری و ورود افراد به منزل افراد مسن و به سرقت بردن طلا و جواهرات را در استان داشتیم که در کمترین زمان ممکن مجرمین دستگیر شدند.

کد خبر 984822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha