دین شهدا و ایثارگران با ارائه خدمات مطلوب به خانواده آنها ادا شود

آیت الله دژکام گفت: شهادت در حوزه های مختلف تاریخی شیعه مشهود است و باید دین شهدا و ایثارگران را با ارائه خدمات مطلوب به خانواده آنها ادا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 24 شهریور) در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهیدان ما برای ایجاد عدالت در جامعه از جان خود گذشتند و امروز نیز باید ما هر آنچه انجام می دهیم با هدف اجرای عدالت در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: برای تکریم و ارائه خدمات به خانواده شهدا از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی، اقدامات مختلفی انجام شده است اما بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حوزه نقش کلیدی تری دارد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در بخش دیگی از سخنان خود با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های حمایتی از واقعه عاشورا بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با تدوین برنامه در این حوزه، فرهنگ شهادت را به عنوان بخش مهمی از زندگی شیعیان تقویت می کند.

امام جمعه شیراز در این دیدار تصریح کرد: شهادت در حوزه های مختلف تاریخی شیعه مشهود است و باید دین شهدا و ایثارگران را با ارائه خدمات مطلوب به خانواده آنها ادا کرد.

کد خبر 971662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha