آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خیر با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خمیر، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در این آیین حجت‌الاسلام علی خلیفاوی به عنوان مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی معرفی و از خدمات حجت الاسلام  بهزاد بیرانوند تقدیر شد.

 

در مدت 10 سال حضور حجت‌الاسلام بیرانوند، خدمات ارزشمندی ارائه شده است

 

«میر هاشم خواستار»، فرماندار شهرستان بندرخمیر در این مراسم، با بیان ویژگی های حجت‌الاسلام بیرانوند رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی، وی را فردی متدین، با اخلاق، مثبت اندیش و بادانش دانست و افزود: طی 10 سال حضور وی در شهرستان خمیر، خدمات ارزشمندی ارائه شده است.

 

وی اظهار کرد: تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی ، همکاری با همه علماء و روحانیون اهل سنت و تشیع، برخورد حسنه با مردم، تلاش برای رشد مسائل دینی و فرهنگی شهرستان، از جمله ویژگی ها و فعالیت های حجت‌الاسلام بیرانوند در جایگاه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر بود.

 

تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای مقدس محسوب می‌شود

 

حجت‌الاسلام «شعیب صالحی»، امام جمعه شهرستان خمیر نیز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به واسط فعالیتی که در حوزه دین دارد مجموعه مقدسی محسوب می‌شود.

 

وی امر تبلیغ را یکی از نقاط قوت انبیا دانست و افزود: موضوع تبلیغات در اسلام، دارای جلوه خاصی است. در انقلاب اسلامی در کنار تمام مجاری فرهنگی و دینی دیگر، این مجموعه اثرات مفیدی را از خود بر جای گذاشته است.

 

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: در شهرستان خمیر، ظرفیت های خوبی در حوزه دینی فراهم است و همه مبلغین دینی اعم از تشیع و تسنن در کنار یکدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در حال تلاش هستند.

 

سازمان تبلیغات اسلامی برای ورود به عرصه‌های نوین تبلیغی عزم جدی دارد

 

حجت الاسلام «انصاری راد»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان نیز در این آیین گفت:در گام دوم انقلاب افق‌های جدیدی برای این سازمان با رویکرد مردمی تدارک دیده شده و این سازمان برای فعالیت در عرصه‌های نوین تبلیغی و صنایع فرهنگی عزم جدی دارد.

 

وی ابزار امیدواری کرد این سازمان در گام دوم انقلاب با برنامه ریزی مدون و اصولی، وظایف خود را حوزه دین به خوبی انجام دهد.

 

وی در پایان با اشاره به ویژگی های مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمیر گفت: حجت‌الاسلام خلیفاوی، نیروی جوان، تحصیلکرده و انقلابی است که یقین داریم در شهرستان خمیر می‌تواند در کنار مردم و همه مسوولان وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

کد خبر 971669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha