سامانه ثبت مشخصات تعرض‌کنندگان به حقوق مردم راه‌اندازی می‌شود

سردار اشتری گفت: سامانه ثبت مشخصات تعرض‌کنندگان به حقوق مردم در پلیس امنیت کشور به زودی فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «حسین اشتری» امروز (دوشنبه ۲۴ شهریور) در آیین معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری که در سالن جلسات بعثت نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این سامانه و ثبت مشخصات متعرضان به حقوق مردم در هرزمانی می‌توان این افراد را احضار و تعهد کتبی از آنها گرفت.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برخورد قاطع با هنجارشکنان و متعرضان به حقوق مردم را از مهمترین وظایف پلیس عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت و مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان از اولویت‌های مهم پلیس است و در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

 

اشتری در ادامه به مهمترین فعالیت های ناجا اشاره کرد و گفت: سالانه 30 میلیون خدمت ثبتی از جمله صدور گواهینامه، گذرنامه و پایان خدمت در کشور به مردم ارائه می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: علاوه بر این خدمات، حفاظت از مردم و ارتقای امنیت جامعه از دیگر وظایفی است که نیروهای مسلح با افتخار نسبت به انجام آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

 

اشتری به فعالیت‌های این نهاد در دوران شیوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، برقراری نظم و ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان‌ها از جمله این فعالیت ها به شمار می‌رود.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: بیشک وحدت و همدلی مردم و مسئولان و پشتیبانی از نظام و انقلاب تمامی این فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

 

خاطرنشان می شود: در این آیین، «منوچهر امان الهی» به عنوان فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله «غلامعباس غلامزاده» تقدیر شد.

کد خبر 971689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha