تاکید فرماندار آستارا بر ارائه خدمات مناسب به روستاییان

صابر بر ارائه خدمات مناسب به روستاییان توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی، به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشند.

«عباس صابر» در جریان بازدید از فعالیت های گروه جهادی شهید احمدی روشن در منطقه شونده کش روستای کانرود بخش لوندویل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: از اقدام دانشجویان بسیجی گروه جهادی شهید احمدی روشن در اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و ... در این منطقه تشکر می کنم.

 

فرماندار بندر آستارا بر ارائه خدمات مناسب به روستاییان توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: خدمت به مردم ارزش و جایگاه والایی نزد خداوند دارد و باید تلاش کنیم تا مشکلات آنان حل شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی، به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشند، تصریح کرد: تسریع خدمات و پاسخگویی به مردم، از مطالبات روستاییان است.

 

صابر تاکید کرد: برای توسعه روستاها و ارتقاء رفاه و دسترسی مردم به خدمات و امکانات، از توان بخش خصوصی بهره گرفته شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا افزود: در مدت زمان تعیین شده و با برنامه ریزی و اولویت بندی و استفاده از ظرفیت های شهرستانی و استانی نسبت به کاهش مشکلات منطقه شونده کش اقدام می کنیم.

 

صابر مشارکت مردم با دهیاری ها و شوراهای اسلامی را رمز توسعه روستاها دانست و گفت: از ظرفیت مردم باید در توسعه روستاها استفاده کرد.

 

گفتنی است، در جریان این بازدید فرماندار آستارا را فرمانده سپاه ناحیه، بخشدار لوندویل، روسای ادارات برق، راهداری و حمل و نقل جاده ای،آب و فاضلاب و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستانی همراهی می کردند.

کد خبر 971912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha