تبلیغ، سد راه آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام شاهیوندی، با اشاره به دسیسه های دشمن در قالب راه اندازی جنگ نرم، گفت: تبلیغ، سد راه آسیب های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام «علی شاهیوندی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به وجود آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مبلغ در جامعه و تبلیغ سد راه این آسیب ها است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی دلفان بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با مردم تأکید کرد و ادامه داد: با هدایت جامعه و آگاهی بخشی به موقع باید جلوی دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

 

وی عنوان داشت: دشمنان با راه اندازی جنگ نرم در پی ضربه زدن به بنیان خانواده، به گمراهی کشاندن جوانان و رواج بی بند و باری هستند، تبلیغ کارآمد و به موقع لازمه مقابله با این دسیسه ها است.

 

حجت الاسلام شاهیوندی با اشاره به نقش تربیتی خانواده ها، بیان کرد: با بصیرت بخشی باید خانواده ها را نسبت به اهداف شوم دشمن آگاه ساخت و جلوی رواج بی بند و باری ها گرفته شود.

 

وی در ادامه بر ضرورت انجام فعالیت های تبلیغی در مدارس تأکید کرد و گفت: اکنون که به علت شیوع ویروس کرونا دانش آموزان به صورت مجازی در حال تحصیل هستند، باید فعالیت های تبلیغی مجازی نیز بین دانش آموزان برقرار شود.

 

حجت الاسلام شاهیوندی بیان کرد: مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و دین وزندگی از جمله موضوعات مورد بحث در عرصه تبلیغ است که توسط مبلغان در فضای مجازی دنبال خواهد شد.

کد خبر 971946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha