تجهیز بخش های تخصصی بيمارستان خفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

بمانا گفت: با تهیه چند دستگاه جدید ویژه بخش های تخصصی بیمارستان خفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، شهروندان این شهرستان دیگر نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قهرمان بمانا» امروز (سه شنبه ۲۵ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات مطلوب به بيماران سه دستگاه سونوگرافي، تست ورزش و اكو قلب برای بيمارستان خاتم الانبياء خفر به ارزش ۴۰ ميليارد تومان خريداری شد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به خریداری دستگاه جدید سونوگرافی برای بیمارستان خاتم الانبیاء خفر گفت: پیش تر دستگاه سونوگرافی در این بیمارستان بوده که با خریداری دستگاه جدید تشخیص های درمانی دقیق تر انجام می شود.

 

به گفته بمانا با خريد اين سه دستگاه كه از ملزومات مهم پزشكی در درمان بيماران است شهروندان خفر ديگر نياز به مراجعه به جهرم را ندارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جهرم با اشاره به حضور پزشکان متخصص در بيمارستان خاتم الانبياء خفر گفت: در حال حاضر ۹ متخصص در رشته های جراحي عمومی، بيهوشی، داخلی، اطفال و زنان و زايمان در حال خدمت در اين بيمارستان هستند.

 

کد خبر 971947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha