الوفاق: تعامل با دشمن صهیونیستی حرام است

جمعیت اسلامی الوفاق در بحرین تاکید کرد: این جمعیت تعامل با دشمن صهیونیستی را در هر سطحی حرام می داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرآة البحرین،  جمعیت اسلامی الوفاق در بحرین در صفحه توئیتر خود نوشت: از هر کار یا فرد یا مقامی که با افراد، نهادها و موسسه ها رژیم صهیونیستی ارتباط دارد، تبری می جوید.

 

این جمعیت اعلام کرد: ما در جمعیت الوفاق بر حرام بودن تعامل با دشمن صهیونیستی در هر سطحی تاکید می کنیم.

 

این جمعیت اسلامی تاکید کرد: وظیفه دینی، ملی و اخلاقی ماست که برائت مطلق خود را از افراد یا نهادهایی که با دشمن صهیونیستی در ارتباط هستند، اعلام کنیم.

 

این جمعیت اعلام کرد: نظر الوفاق تنها از صفحه های رسمی خود با انتشار بیانیه اعلام می شود. هر طرفی که با رسانه های دشمن صهیونیستی تعامل داشته باشد، موضع الوفاق را بیان نمی کند. زیرا الوفاق تعامل با دشمن صهیونیستی را رد و محکوم می کند.

 

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه 21 شهریور 1399 اعلام کرد: بحرین به امارات پیوسته است و بین منامه و تل آویو توافقنامه عادی سازی روابط  امضا شده است.

گفتنی است، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بزرگترین حزب بحرین است. این جمعیت در سال  2011 میلادی توسط اسلام‌گرایان شیعه تأسیس شد. دبیر کل این جمعیت شیخ «علی سلمان» است که به علت فعالیت های سیاسی در زندان های آل خلیفه به سر می برد.

 

جمعیت الوفاق پیش از استعفای نمایندگانش پس از اعتراض های 2011 میلادی، بیشترین عضو را در پارلمان بحرین داشت. دادگاه آل خلیفه این جمعیت را در سال 2016 میلادی به همراه دو جمعیت اسلامی شیعه به نام های «الرسالة» و «التوعیة» منحل کرد.

کد خبر 972068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha