اعلام آمادگی ۲۳ شهرستان استان کرمان برای برگزاری برنامه های نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

نشست کمیته شهرستان های ستاد هماهنگی ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ارائه برنامه های پیشنهادی ۲۳ فرماندار برای نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست کمیته شهرستان های ستاد  هماهنگی ترویج مکتب سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع برنامه های نخستین سالگرد شهادت آن شهید والامقام در ۲۳ شهرستان استان، سه شنبه(۲۵ شهریور) با حضور اعضا و ارتباط ویدیوکنفرانس با شهرستان ها در سالن پیامبر اعظم(ص)استانداری برگزار شد.

 

 



در این نشست محمدصادق بصیری، رییس این کمیته گفت: تاکنون سه جلسه در مرکز استان برگزار کردیم که منجر به چند مصوبه و تاکید شد شهرستان ها برنامه جامع و کاملی تدارک دیده و به کمیته شهرستان ها ارسال کنند‌.

 

 



وی افزود: در آن جلسات تاکید شد به منظور جلوگیری از تداخل و موازی کاری، همه برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی با کمیته شهرستان ها هماهنگ شود.

 



سیدابراهیم یزدی، دبیر کمیته شهرستان های ستاد ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه ها در سه شهر کرمان، گلباف(زادگاه شهید پورجعفری) و رابر(زادگاه شهید سلیمانی) به طور خاص برگزار می شود.
 

 



علی بابایی، فرماندار کرمان هم به ارائه برنامه های پیشنهادی بخش های تابعه پرداخت.

 

 


در این نشست فرمانداران ۲۳ شهرستان استان برنامه های متعدد و متنوعی پیشنهاد و ارائه دادند؛ از جمله امام جمعه فهرج که پیشنهاد ساعت توسل به ویژه برای دفع ویروس کرونا همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم را داد.
 

 

 


فرماندار قلعه گنج هم با اشاره به اینکه جنوب استان مدیون رشادت های حاج قاسم در تامین امنیت پایدار منطقه است؛ از ساخت مستند " امنیت پایدار" روایتی از حضور سردار و همرزمانش در روستاهای ناامن قلعه گنج خبر داد.

 



یکی از برنامه های مشترکی که بیشتر شهرها بر آن تاکید کردند برگزاری مسابقه از وصیت نامه حاج قاسم بود.
 

 

 


سیدابراهیم یزدی در پایان گفت: برنامه های مصوب جلسه امروز متعاقبا" اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

گفتنی است؛ کمیته شهرستان های ستاد ترویج مکتب حاج قاسم به ریاست محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان؛ جانشینی سردار محمدمطهری و دبیری سرهنگ سیدابراهیم یزدی فعالیت می کند.

 



 

کد خبر 972143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha