مهلت پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تمدید شد

چهری، از تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تا پنجم و ششم مهر ماه خبر داد.

مجید چهری رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی دانشچو می پذیرد.

 

وی با اشاره به اینکه رشته علوم قرآن و حدیث یک رشته مادر است، افزود: این رشته در مقطع کارشناسی ارشد بالغ بر ۱۰ گرایش دارد. 

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس ثبت سوابق تحصیلی بوده و بدون آزمون است. و ظرفیت پذیرش در این رشته مجموعا ۴۰ نفر است که به دو کلاس خواهران و برادران هرکدام با ۲۰ دانشجو تفکیک می‌شود.

 

چهری خاطر نشان کرد:  تحصیل در این دانشگاه روزانه و حضوری است اما به علت شرایط کرونا فعلا در سال تحصیلی پیشرو تحصیل به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات کامل در این دانشکده گفت:  این دانشگاه تمام امکانات دانشگاه دولتی و روزانه را مثل خوابگاه و کتابخانه  را دارد و اعتبار مدرک تحصیلی این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم و در حد دانشگاه روزانه است.

 

چهری، در پایان گفت: علاقه‌مندان برای پذیرش در این دوره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در این دانشکده یا  در صورت  لزوم با  شماره  ۰۸۳_۳۸۳۶۱۹۳۴ _۳۸۳۶۰۲۵۵ تماس حاصل فرمایند. 

کد خبر 972230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha