اجرای طرح تبلیغی و جهادی روضه‌های خانگی آسان

حجت‌الاسلام آذرافروز از اجرای طرح تبلیغی و جهادی روضه‌های خانگی آسان خبر داد و گفت: این طرح به همت گروه جهادی تبلیغی و بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح تبلیغی و جهادی روضه‌های خانگی آسان خبر داد و اظهار کرد: این طرح به همت گروه جهادی تبلیغی و بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک و با همکاری روحانیون جهادی و مداحانی که در سطح شهرستان اندیمشک داوطلب هستند، اجرا می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با اشاره به اینکه طرح روضه‌های خانگی آسان با توجه به وجود ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود افزود: بیان معارف، مدیحه‌سرایی و روضه خوانی از بخش‌های این طرح هستند.

 

وی اذعان داشت: قصد داریم با کمک جمعی از روحانیون و مداحان جهادی پرچم عزای اهل بیت (ع) را به اهتزار در بیاوریم و از کم‌رنگ شدن جلسات حضرت سیدالشهدا (ع) جلوگیری کنیم.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز خواستار همکاری خیرین جهت فراهم کردن سیستم صوتی شد و تصریح کرد: افراد و خانواده‌هایی که قصد برپایی این طرح را دارند می‌توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۸۳۷۸۶۹۲ ارتباط برقرار کنند.

 

کد خبر 972236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha