کمک ۱۲ میلیاردی خیرین سیستان و بلوچستان به شور عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایگاه های سیار جمع آوری کمک های مردمی شور عاطفه ها در مصلی های نماز جمعه مستقر می شوند، گفت: تا کنون خیرین و نیکوکاران ۱۲ میلیارد ریال به شور عاطفه ها در سیستان و بلوچستان مساعدت و کمک کرده اند.

«مهدی عبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: امسال به جهت اینکه جشن عاطفه ها با محرم  مصادف شده به همین دلیل جشن عاطفه ها به شور عاطفه ها تغییر نام داده است.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  جلسات متعددی برای برگزاری شور عاطفه ها برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: شور عاطفه ها با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» از 22 شهریور آغاز شده و تا 11 مهرماه به شکل های مختلفی ادامه خواهد داشت.

 

عبادی تصریح کرد: در سنوات گذشته نگران لوازم التحریر و کفش و لباس برای دانش آموزان در سنوات گذشته بودیم اما امسال با توجه به بیماری کرونا  رویکرد ما تغییر کرده است و خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: به جهت اینکه کلاس ها به صورت مجاز برگزاری می شود  برخی از والدین دانش آموزان توانایی خرید تبلت را ندارند به همین منظور خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استانها در تهران در دست بررسی است.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان یادآور شد: شور عاطفه ها به شکل های مختلف در سطح استان برگزار می شود و روز جمعه  این آیین را در مصلی های نماز جمعه خواهیم داشت.

 

عبادی با اشاره به اینکه در میزان کمک های اولیه خیرین به شور عاطفه ها 12میلیارد ریال کمک کرده اند، گفت: در اولین فرصت کمک های جمع آوری شده به همراه اعتبارات اختصاص یافته کمیته امداد بین دانش آموزان توزیع می شود.

 

 وی افزود: شهروندان سیستانی و بلوچستانی برای مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۵۴ ستاره ۱ مربع یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۵۲۳۴ با شناسه واریز ۸۸۰۳۵۶۱۳۶ کمک‌های نقدی خودشان را برای تهیه وسایل آموزشی برای ایتام و نیازمندان واریز کنند.

 

کد خبر 972373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha